14 Mayıs 2009 Perşembe

33.S


Bu hafta da kursa gidemedim:)Bu yüzden de çiçek kolyeyi kendim evde denemeye karar verdim.Sanırım başardım da.Yaparken evdeki artan malzemeleri kullandım.Kolyenin yapılışına gelince:
  • 30 cm kadar misinaya bir kristal 3 kum boncuk 1 kristal 1 kum boncuk dizerek ilk kristalden çaprazlayın.Sağa 3 kum boncuk, sola 3 kum boncuk ve 1 kristal takıp kristalden çaprazlayın.Bu işlemi 4 kez daha tekrarlayın.Son kısma geldiğinizde sadece 3 'er kum boncuk takıp ilk kristalden çaprazlayın.Ördüğümüz yuvarlağın içine inciyi yerleştirin.Misinanın bir ucuna1 kristal ve1 kum boncuk , diğer tarafına 1 kristal geçirip, kum boncuktan çaprazlayın.Her iki tarafa 1 'er kristal takıp daha önce örmüş olduğumuz kristalden çaprazlıyoruz.Bu işlemi çiçeğin kenar kısmı bitene kadar devam ettiriyoruz.Misinaları ortadaki kum boncuklardan tekrar geçirerek iyice sağlamlaştırıp çiçeğimizi bitiriyoruz.
Dizaynı sizin zevkinize kalmış.Anlatabilmişimdir umarım.

Hiç yorum yok: